Yaoi

27. října 2008 v 14:45 | Neros |  Japanesse!!

POZOR!

MŮŽE OBSAHOVAT AŽ PŘÍLIŠ NECHUTNÉ ČÁSTI.

Existuje jen jedna horší věc než zvrhlá yaoistka. Zvrhlý yaoista. Alespoň z mého úhlu pohledu. Přečetl jsem jednu yaoi mangu. JENOM JEDNU. A už nikdy víc. I tak z toho asi neusnu. Teda usnu, protože zítra mám jízdy a nevyspalý tam určitě nechci přijít.

O čem že yaoi je? Jak říká kamarádka: "O teploušcích". V hlavních rolích Uke a Seme. Teda Seme a Uke. On ten banální rozdíl tak banální není. Uke je ten roztomilý, bishíkovatý a poddajný. Seme je vysoký, má zpravidla hranatou bradu a hlavně je nadřazený. Uke miluje Semeho (místo h tam skutečně nemá být n, to miluje Seme *muhehe a dělá se mu špatně samotnému nad sebou*). Uke pro Semeho udělá všechno. Uke je ochoten si pro Semeho ukojení ublížit. Kdežto Seme nad Ukem přemýšlí jako nad hračkou. Seme nechce s Ukem nic jiného než sex. A to je ten hlavní rozdíl.
Nikdy jsem nepochopil jak se někdo může nad něčím takovým rozplývat. A asi to nikdy nepochopím. Nechápu jak někdo může něco takového napsat. A už vůbec nevím jak někdo může ty detaily nakreslit. Takže Yaoi je o vztahu dvou mužů a to je celé?
Ne! Yaoi je totiž i o citech. O tom co cítí chudáček malý, roztomilý Uke k velkému a zlému (chtěl jsem napsat tvrdému, ale rozmyslel jsem si to *opět je mu špatně nad sebou samým*) Sememu. Je to o hledání lásky, nebo se to tak alespoň tváří. Jde o sex, někdy bohužel necenzurovaný.
Yaoi probíhá podle stanoveného schématu: Uke potká Semeho, Seme znásilní Ukeho, Uke nenávidí Semeho, Uke se zamiluje do Semeho, Uke vyčítá Sememu že ho nemiluje. Seme znásilní Ukeho, Seme znásilní Ukeho, Uke ho stále miluje. Seme znásilní Ukeho. Uke nenávidí Semeho a tvrdí že ho nechce vidět. Uke si říká, že Semeho vážně nechce vidět. Uke si uvědomí že mu Seme chybí. Sememu je to vcelku ukradené kde je Uke. Uke se vrátí k Sememu, Uke chce zůstat u Semeho. Seme znásilní Ukeho, Uke Semeho stále miluje a říká si, že to bude muset vydržet. Pak to nějak vyvrcholí (myslím mangu) a celá tortura skončí. Nechci napsat že je to příšerné, protože to je slabé slovo. Přesto se to většině žen líbí. Nechápu to. I těm nejracionálnějším. Fakt to nechápu.
Co je zábavného nad téměřným usouložením malého Ukeho, když Seme má tolik energie a je tak strašně zlý. Nevím, netuším, nedovím se. Když jsem se ptal kamarádky odpověděla: "Je to strašná sranda. Teploušci (jak říká yaoi a shounen ai) jsou super." A vlastně musím uznat že je to fakt sranda. Taková blbost a hnus, že se na to nedá dívat. Ale s odstupem času se tomu směji. Takže tady to máte (a hlavně ty, Mischo) černé na bílém, psané mou rukou: "Teploušci" jsou super. I když nevím proč.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Tehera Tehera | 27. října 2008 v 23:45 | Reagovat

vtipnej článek, sice Yaoi čtu nicméně Yaoi mangy které se odlišují jen způsobem znásilnění ukeho mi taky přijdou poněkud mimo, ale když člověk vezme v úvahu jak dlouho existuje lesbické porno (které nikomu divný nepřijde) jde  tak trochuo projev emancipace (minimálně je to dobrá výmluva) a člověka ani neiritují nějaké připitomělé hrdinky které se neumí ani najíst. Mimoto by sis možná měl přečíst třeba  Switch, zjistíš že existujou i Yaoi mangy ve kterých nejde jen o to jak kdo koho znásilní.

2 Michmar Michmar | E-mail | 28. října 2008 v 15:28 | Reagovat

Teploušci jsou super!:D a souhlasíme s Teherou *YES*

3 Beldaran Beldaran | Web | 28. října 2008 v 16:11 | Reagovat

Hahaha, není nad to, přečíst si o yaoi od nějakého chlapa. To nemá chybu. Já jsem uměřená yaoi fangirl, takže sněčím z toho, co jsi napsal, musím souhlasit. Nad yaoi občas zůstává rozum stát. Nicméně je tam něco, co na tom všechny žereme. A nemyslím pouze bishouneny. Asi to, že je to taková neobvyklá láska. Je to asi jako droga. Člověk tomu prostě propadne.

A copak jsi vlastně četl?

4 Blanch Blanch | 4. listopadu 2008 v 19:31 | Reagovat

uke a seme nejsou příklady tvých popisů..

Uke je prostě submisivní v sexu a seme je dominantní, toť vše, to je základní vysvětlení těch pojmů. Terorista v tom vztahu může být klidmě uke a seme může být ten zamilovaný a týraný. Stejně tak se mohou milovat oba dva nebo oba dva spolu spát bez hlubších citů. Žádné sado maso, znásilňování, ubližování tak vůbec probíhat nemusí, na to už jsou upozornění jako rape, violence, bloodplay a tak dále, to se samostatně k yaoi nevztahuje.

Chápu, že jelikož jsi četl jen jednu mangu, máš zaujatý postoj k tomuto tématu, ale udělal sis obrázek jen na základě jednoho páru. Globálně se yaoi takto vysvětlit nedá, protože je pokaždé jiné.

Yaoi není o citech ukeho, yaoi se nám líbí, protože ženská romantická duše má ráda průběh nevšední lásky a citů. To, jak se milují oba navzájem a jak k tomu postupně přijdou, ten vývoj. Sexuální scény jsou jen bonus. Pokud bych přistoupila na tento tvůj konkrétní případ, mně by se naopak líbíl seme, který by si postupně v manze uvědomil, že uke pro něj není jen sex, ale že ho má taky rád.

Dále chápu tvůj postoj, protože jsi kluk a většina z vás je dost homofóbní, my ženy jsme tolerantnější.

Ale strašně mě pobavilo schéma mangy uke versus seme... ještě teď se směju jak pako:), sice to tak bývá málokdy, protože mangy/manhvy mívají většinou happy endy, tudíž seme není tak nesranný, ale mám dojem, že jednu takovou mangu jsem četla, jen si ji už moc nepamatuju a nevrátila bych se k ní. Já mám ráda ty, kde je i obsah. Nejlepší jsou s Yakuzou, kde se zabíjí a krade a je tam mafie a furt se něco děje :) A uke tam opravdu nebývá do semeho zamilovaný, spíš naopak..uke trpí, protože toho chlápka, co ho obtěžuje, k smrti nenávidí..až po nějakém čase zjistí, že mu zvráceným způsobem chybí.

Abys napsal opravdu nezaujatý a hlavně "pravdivý" obsah mang, musel bys toho přečíst víc. Jsou tisícovky mang a jsou desítky žánrů...s takovou, cos popsal, se člověk moc nesetká..

Ale stejně si mě dost pobavil :)))

5 Neros Neros | E-mail | 9. listopadu 2008 v 20:16 | Reagovat

Beldraran: Nevím už co to bylo, je to dlouho a je to smazané.

Blanch: Tak tohle je moc, takhle dlouhý příspěvek jsem ještě nikdy neviděl. A to jsem těch blogů probrouzdal vážně moc. Asi máš pravdu že jsem silně zaujatý, kvůli tomu že jsem muž a kvůli tomu že jsem četl jenom jednu mangu. Každopádně jsem to napsal převážně jako reakci na asi dva tucty recenzí na yaoi. Většina ze začátku popisuje, jak je děj stupidní a ohrané a končí to naprostým rozplýváním se nad mangou. Je pravda že na všem se najde alespoň jeden klad. Alespoň jeden. A tak jsem se donutil k jedné věci. Pošlete mi prosím nějaké yaoi mangy, přačtu je a zrecenzuju je. Protože nevím jestli jste si toho všimli, ale neviděl jsem jedinou yaoi recenzi od muže. Odhodím náznaky xenofobie a začnu to číst. Je to v podstatě to stejné jao yuri, nebo shoujo ai, které mi (překvapivě) nevadí. Přesně jak psala Tehera. jsem muž a z toho to pramení. Takže: klidně to začnu recenzovat, jen mi pošlete odkazy na něco co jste přečetly, vyhledávat se mi to nechce. Kdoví co by vlezlí spolubydlící říkali na mou historii hledání. Mimochodem, Blanch, nevím jestli jsi si toho všimla, ale tvůj příspěvek je delší než celý článek. xDDD

6 Blanch Blanch | 11. listopadu 2008 v 0:11 | Reagovat

:DDD Nj, já jsem svými příspěvky dost pověstná. To víš..ženská..strašně ukecaná.

Alespoň jeden klad :).. já tam běžně najdu alespoň jeden zápor :D

Neviděl jsi takového recenzenta, protože muži se na yaoi nekoukají(nečtou ho), stejně jako muži nečtou slash(jen málokdy). Jsou homofóbní. Kdyby to bylo yuri, je to něco jiného, dvě holky vám už tak protivné nepřijdou. Tak to vem z opačného hlediska, my zase dáváme přednost dvěma mužům :) Takže nemůžeš srovnávat yaoi a yuri, je to o tom, kdo jaké pohlaví dokáže skousnout. Je logické, že klukovi, který je heterák, se dva kluci líbit nebudou. Holky jsou v tomhle ohledu méně vybíravé, navíc jsou procentuálně víc v tomhle ohledu tolerující a neodsuzující, a více zaujaté zase na dva kluky. Pánové jsou všeobecně pověstnější tím, že lesbičky jsou sexy, homosexuálové už ne. Takže jeto pochopitelné a vůbec mě to nijak neudivuje. Nic takového neodsuzuju, jen je to prostě logické.

Ale jinak yaoi mangy kreslí i muži..a anime taky :) Znám pár autorů. Dokonce je jeden můj oblíbený a nakreslil jednu z mých oblíbených mang(plus je z toho anime).Ale je to vyloženě yaoi.

My jsme holt zvrácené duše, já teda určitě, mně se líbí všechno, co je něčím jiné, vyčnívá, co je nevkusné, obscénní, lascivní, společností odsouzené. Mám ráda netradiční a zvrácené věci, vidím v nich kouzlo.

Jestli je delší? Řekla bych tak stejně dlouhý, počítals to od slova? :D

Já být tebou, nenutila bych se do něčeho, co se ti nelíbí. Já yuri taky nečtu, protože se mi nelíbí a ani na to nikdy nebudu psát recenze. A to jsem třeba bisexuální a už jsem měla i vztahy s holkama, takže v tom to není. Prostě yuri a shoujo mě nebere. Shonen a yaoi ano.

Ale pokud bys po tom tak toužil, za trest bych ti dala mrknout s ena všechny anime Boku no pico, které nemám ráda ani já :DDD A nebo čisté yaoi, které nemá konkurenta - Sensitive pornograph.

Já mám raději anime než mangy, ale když už nemám anime, čtu mangy. Naštěstí mi teď začaly nové řady Junjou romantica. Tohle anime má dokonce nedokončenou mangu a ta manga je mnohem víc perverzní a popisná, anime je už takové spíš shonenovatější a je to komedie, takže se člověk i zasměje.

Ale kupodivu je ze všech mých anime úplně nejoblíbenější stodílné Kyou kara maou, které je lehké slashable, padla tam za sto dílů jedna jediná pusa, kterou usekli a nebyla vidět.. a toť vsjó :), je to různé. To je důkaz toho, že se neohlížím jen na to jedno, ale musí mě to zaujmout. Hlavní je kresba, to je prvotní dojem, a pak příběh. Ale musí tam být aspoň náznaky:)

Tak schválně, jak dlouhý bude tento příspěvek? :)

7 Blanch Blanch | 11. listopadu 2008 v 0:11 | Reagovat

chachaaa.. ještě delší :d

8 Blanch Blanch | 11. listopadu 2008 v 0:17 | Reagovat

vypadl mi tam dokonce sloupeček :)) tak ho dopíšu..

vezmi si to takhle... ženská populace je silně romantická, ženy vyhledávají romantiku. A to, že se do sebe zamilují dva kluci(u kluků je všeobecně známo, že moc romantičtí nejsou nebo že to nedávají tolik najevo) a ke všemu třeba ještě dva, co se nesnáší, je pro nás strašně romantické. Navíc když jsou tam popisky té lásky, která se tam vyvíjí, jak ty postavy uvažují, co říkají, jak žárlí a jsou pod palbou citů, tohle všechno dohromady tvoří tu naši lásku k těmto příběhům. A nemusí tam jít přímo o sex. Ten je jen třešničkou na dortu :) Vyvrcholením něčeho očekávaného, krásného a hlavně - romantického.

Ruku na srdce, můžeš být romantik, ale jako ženská sotvakdy :), máme jiné hodnoty a jiný úhel pohledu. Víc se ve všem pitváme, víc rozebíráme psychiku, víc uvažujeeme nad věcmi a děláme víc závěrů. Soudíme a kalkulujeme. Představujeme si a hlavně se prostě rády vrtáme v myšlenkách těch postav. Nám přijde roztomilé, když postava, která se celou dobu snaží dostat ze spárů semeho, si najednou uvědomí, co dělá. Začne žárlit, začne hysterčit, krůček po krůčku si uvědomí, co se to s ní děje. Přináší to často vtipné scény a to je to, nad čím se často ženy rozplývají :)

9 Neros Neros | E-mail | 11. listopadu 2008 v 20:39 | Reagovat

Blanch, já na konci článku přeci píšu že je to dobré. Mě je jenom blbý to číst, ale pak se prostě musím strašně smát. Nepočítal jsem to slovo od slova prostě jen mi to tak přijde, myslím tím odhadově... A to že jsi ukecaná je fajn. Kdybys nebyla ukecaná, neměl bych co čístxD Chci říct že jssem romantik. Kalkuluju, přemýšlím, sleduju jak se postavy vyvíjí, doufám že udělají něco, nad čím mé srdce zaplane. Pitvám se v tom- a hodně. A nejenom v manze ale úplně ve všem. S tou sexualitou máš pravdu, yuri a yaoi je pro dvě skupiny lidí- ženy a muže a vím, že existují i muži co yaoi kreslí a píšou, stejně jako ženy které kreslí a píšou yuri. Nad Bocu no pico přemýšlím, protože veškeré reakce píšou jak je to nechutné a tak chci vědět jestli je to fakt tak strašné. Ale asi jo, takže nevím jestli budu mít sílu to stáhnout. Vlastně jsem neviděl jediný kladný komentář. Anime moc nechci, chce to spoustu soustředění a ačkoli angličtinu docela zvládám, časem vypadnu z pozornosti, takže cizojazyčně raději mangy... Ten můj příspěvek zas bude trpasličí, ale oproti tobě, která to píše ve čtvrt na jednu, nemám šanci xDD Ale jsem chlap takže se snažím stručně.

10 Blanch Blanch | 11. listopadu 2008 v 21:35 | Reagovat

to je mi jasný :D

Však já to tak beru, píšu, že se to dá logicky předpokládat. Dávám ti náhled holky, jak to vnímáme my :)

No jako...Bocu...o tom nestačí číst, to se prostě musí vidět.. já nevím, to bylo už na mě silné kafe. Hlavně proto, že hlavní podstatou příběhu je jednoduše sex, bez čehokoliv jiného a to je podle mě už dost slabota. Navíc.. no... jako ne, i to je na mě moc :)) I to Sensitive pornograph je hezké, ale aspoň tam jsou nějaké city nebo tak. Kór, mně se nelíbí ani grafika od Boku... jestli se chceš úplně znechutit, hurá do toho :)) Jestli chceš ještě nechat obsah žaludku tam, kde je, nedělej to :)

Já mám raději anime, jak se to hýbe, je to víc jako živí, skutečné :) A některé jsou vážně krásné.

Dneska jsem nějak přehnaně stručná :D

11 Blanch Blanch | 11. listopadu 2008 v 21:37 | Reagovat

živé*

Boku má ale i mangu, jenže ta mi tak nechutná už nepřišla, měla i lepší kresbu...ale dál než do jedničky u mangy jsem se nepouštěla. Anime jsem viděla všechny(lidská zvědavost nezná mezí i za cenu vyblizí se z podoby) :)))

12 Neros Neros | E-mail | 11. listopadu 2008 v 22:47 | Reagovat

Možná to bude pokročilá hodina, že tvá grafomanie je na ústupu xD Nicméně já mám rád mangy a anime: a) Pokud mají hezkou kresbu

b) Pokud mají dobrý děj ( popř. skvělý děj, když se mi nelíbí kresba)

c) Pokud postavy nepůsobí křečovitě a dialogy jsou živé.

d) Vtipná vtipnost (tím myslím smysluplné vtípky, popřípadě situační gegy, či nápaditost)

e) Překlad do češtiny- pokud je, čtu cokoli do češtiny přeloženého... A nemusí to splňovat ani jeden z předchozích bodů.To je holt dáno mou leností.

Samozřejmě, pokud budou splněny alespoň dva z hlavních bodů (a-d) zkouknu to, popřípadě to přečtu. Někdy stačí i jeden bod, když se nudím. Nejhorší a nejvíc odrazující je pro mne hledání pokračování. Pokud se mi něco ovšem zalíbí, zvládám i dvacet web stránek denně, abych to dokoukal do konce. Maniakální, protože většinou stejně nedohledám. Příkladem zavš budiž rozkoukaná Dokuro chan, na jejíž recenzi se můžete všici (blanch) těšit.

13 Neros Neros | E-mail | 11. listopadu 2008 v 22:49 | Reagovat

A mimochodem to Bocu... Asi bych zvládl jen první dvě minuty prvního příliš fyziologického záběru. Spíš minutu. takže že bych hledal mangu nehrozí. A stejně to shlédnu až jednou, kdysi v budoucnu...

14 Blanch Blanch | 12. listopadu 2008 v 13:29 | Reagovat

já třeba nesleduju ani nečtu anime/mangu, která není aspoň laský shonen. Třeba..podle mě má Death note úžasnou grafiku, krásné postavy a všechno, ale nepodívala bych se na to. I když znám i obsah a ten je podle mě taky dost dobrý a originální, ale není to ani shonen, takže mě to nedonutí.

Gegy mám taky ráda... líbí se mi, jak v anime/mangách překreslují ty obličeje, když se postavám něco nelíbí... nebo se cítí trapně a tak dále.Takové celkové situace jsou vtipné. V normálním životě by mě to asi nerozesmálo, ale ta kresba má na mě nějaký zvláštní vliv:)

Pomalu se směju každé kravinóznině.

:)) Já v češtině četla všehovšudy dvě mangy a neviděla žádné anime. Ani mi to nevadí, i když bych samozřejmě uvítala častější příval yaoi/shonen v češtině, ale to se ještě u nás nedělá. Jen u normálních žánrů. Jediná, o kom vím, že něco přeložil do češtiny, je Momoko, má to u sebe na blogu ke stažení. Pak Janika měla jeden slashable. Víc nevím... sama se chci do něčeho pustit, ale znám svou lenost, překlad by nebyl problém, ale to přepisování bublin...přepíšu pět stránek a končím :D

Heh...já, když vím, že je něco incoming, outgoing.. a vidím to už v popisu.. i když se mi ta manga strašně zamlouvá ve všech směrech, nečtu to. Protože bych pak byla nasraná, že nejsou další díly a hlavně, že bych musela čeka a časem bych zapomněla na ten název a už bych byla úplně...lidově v řiti :)

Dokuro chan je co? :)

:DDD Ten záběr je hned na začátku, nemusel bys dlouho čekat :D

15 Neros Neros | E-mail | 12. listopadu 2008 v 16:45 | Reagovat

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan je parádní anime. Mám za sebou tři díly, ale je to tak dobrý že je i stahuju. Což normálně nedělám. Občasné perverznosti se dají přetrpět protože ty hlody... Nechci dělat recenzi z příspěvku ale: Je to krátké, je to vtipné, je to originální a vůbec, líbí se mi to. hlášky typu: "Říkal jsem ti, abys mě ve škole už nezabíjela." Mě můžou dostat.

To s těma náznakama... Máš jen úzce vyhraněný žánrový výběr. Ale třeba kdybys to zkoukla, tak by se ti i něco jiného než shounen zalíbilo. Možná jsi to už zkoušela a víš, že je to marný. To já vědět nemůžu. Třeba mě osobně stačí dobrá recenze na anime a rád to zkouknu. Nebo alespoň recenze která mě zaujme. A taky, jako ostatně většina, bojuji s časem. Ale když to jde, tak sleduju. Pokud například nezapomenu tři protokoly do Labin...

16 Blanch Blanch | 12. listopadu 2008 v 19:57 | Reagovat

ne, nezalíbilo... myslíš, že jsem nezkoušela i jiné anime? Já se v anime a manze pohybuju dva roky... a nikdy mě nic nedonutilo, ani Death note, které považuju za dost kvalitní, mě nepřemluví. Nic, co by nebylo shonen. Stejně jako to mám se psaním povídek, jako autora i čtenáře mě absolutně přestlo bavit číst a psát het a jiné povídky, kde není slash.

Nejsem žánrově omezená... když je manga nebo anime yaoi, neznamená to, že nemůže mít jiný žánr, je stejná jako všechny ostatní, jen je tam vztah dvou mužů. Manga a anime může být komediální, s yakuzou, bloodplay, fantasy, supernatural, sci-fi, dobrodružná, hodně jsou školní s přesně takovýma hláškama, jakos napsal...

Yaoi neomezuje žánry, yaoi má tisíce žánrů.

Zkoušela jsem to nejednou, i Yami no matsuei, které je takové trošku shounen, ale spíš slashable, jen náznaky, mě nevzalo. Líbí se mi tam jedna postava, to je ale všechno.

Zatímco.. jak jsem psala.. takové Kyou kara maou... to yaoi není, je to slashable(o té puse ve sto dílech jsem psala), je to hodně komediální, takové fantastické, vtipné, dobrodružné, je tam magie, hezká kresba... pořád se tam něco děje a ty vztahy jsou tam spíš skryté bokem, ne-li vůbec... a je to moje nejoblíbenější anime vůbec, pak ještě Monochrome factor, které je taky jen o náznacích a nic víc. Jinak normální anime ne. Líbilo se mi jedno, které bylo incestní..heterácké :), ale jinak ne. Věřím, že pokud uvidím Death note film někdy, tak se mi bude určitě líbit, ale v anime pro mě nemá lesk. Spíš bídu kurtyzán :)

Já si zase dost vybírám.. i v tom yaoi/shonen/slashable... je totiž z čeho vybírat.

Mimochodem..co máš za prohlížeč? Doufám, že mozillu? Jak ten lay vidíš...zapadá všude do sebe? nevybočuje?

17 Blanch Blanch | 12. listopadu 2008 v 20:00 | Reagovat

já teda yAmi no matsuei považuju už za obyčejné anime/mangu.. je to hlavně takové upírské, kriminální a o zabíjení... žádné vztahy se tam nepěstují..kromě Dr. Murakiho, který rád vraždí a párkrát hodí nějaký náznak vůči jedné postavě, kterou chce stejně zabít :)

18 Neros Neros | E-mail | 12. listopadu 2008 v 20:57 | Reagovat

Nevybočuje ani v mozzile, ani v exploreru.

Co říct k tvému komentáři... snad jen: každému co jeho jest. Nemá cenu tě přesvědčovat (ne že bych se o to snažil xD), ale alespoň vidím, že tě můj článek zaujal. Já si někdy nějaký to yaoi najdu. Až budu mít náladu blbnout. Navíc přemýšlím nad nějakou takovou povídkou, mohla by to být sranda a navíc by potěšila to kvantum yaoistek co znám. A co já bych neudělal někomu pro radost... *muhehehe*

19 Blanch Blanch | 12. listopadu 2008 v 21:02 | Reagovat

Tak to jsem ráda, IE mi z nějakého mně neznámého důvodu nejde, v mozille ho mám ok, ale j ámám taky šílené rozlišení monitoru, protože mám LCD.

Já si teda původně šla prohlédnout blog, na který budu dělat vzhled :) Pak jsem tě potkala i u Momoko... byla jsem tu, uviděla článek, který jasně ozářil mé oko a už to bylo...

Já jsem velmi vášnivý debatér, nikdy nevím, kdy přestat :D

My píšeme Potterovky, yaoi na anime mám jen dvě nebo tři, vydané jedno. Pak mám slash na Star gate, schovaných pár originálek, jedno vymyšlené na yakuzu, ale jinak samý Potter...už několik let :)

Tak jen do toho, to jsem zvědavá...

No mě nepřemluví ani stádo volů :)) A to se do parlamentu nechystám :)

20 Neros Neros | E-mail | 13. listopadu 2008 v 12:21 | Reagovat

No, pokud tě nepřesvědčí stádo volů, nemá cenu aby to jeden vůl zkoušel xDD Já byl u momoko taky docela dost překvapenej že tě tam vidím, ale evidentně jsi její častá návštěvnice, takže jsem začal k Momoko poslední dobou docela často chodit... Ty potterovky můžou být docela zajímavý, i když ani jedna povídka inspirovaná Rowlingovou se mi nelíbila...

21 Blanch Blanch | 13. listopadu 2008 v 16:15 | Reagovat

Upřímnš..fakt jsem čekala, že se těch volů takhle chytneš :DDD, vole :)

Já se s momoko znám strašně dlouho.. ona chodí ke mně, myslím, že už několik let, já k ní chodím taky asi denně, znám ji i z jiných míst.. a přes grafiku, přes Pottera, mangu a anime... všechno se prolíná.

Copak Rowlingová, to my už si k tomu vymýšlíme plno blbostí navíc, co tam být nemají.. kdybychom změnili jména, dalo by se to často považovat za nějaké fantasy nebo originál... ale už máme několikaletý defekt, protože zbožňujeme její postavy, které jsme si sami přetvořili ku obrazu svému.

22 Neros Neros | E-mail | 13. listopadu 2008 v 17:43 | Reagovat

Otázka zní jestli je to výhoda, to přetvoření...

Co se týče toho vola, jsme bytosti předpokládatelné a tudíž se to skutečně dalo čekat že napíšu podobný blábol. Hlavně když píšu ze školy a v časovém presu... A voila lá (snad je to dobře) můžu uvěřejnit pár dní (týden starou povídku) a je mi jedno jestli si to budeš číst, protože nikoho (až na pár známých, které vídám dost často) do toho nenutím xDD. Sakra, to bylo ale závorek (ne, že by mě to bavilo).

23 Blanch Blanch | 13. listopadu 2008 v 22:08 | Reagovat

pro nás ano, protože svým způsobem takto milujeme své vlastní postavy..

Ony..v knize je jen náčrt jejích povah, nedají se blíž zkoumat..my už jim dodáme ten zbytek...já si takhle oblíbila jednu postavu, kterou jsem dlouho neměla ráda, pak jsem sama o ní začala psát a hle...už jsem si ji oblíbila, protože se stala "mou". Ono je tam toho strašně moc ke zneužití..u anime/mangy občas taky... jenže tam jsou děje přímé a není tam tolik postav :)

Stáhla jsem si ji, zítra si ji přečtu, pokud budu mít čas...

24 Blanch Blanch | 13. listopadu 2008 v 22:08 | Reagovat

pro nás ano, protože svým způsobem takto milujeme své vlastní postavy..

Ony..v knize je jen náčrt jejích povah, nedají se blíž zkoumat..my už jim dodáme ten zbytek...já si takhle oblíbila jednu postavu, kterou jsem dlouho neměla ráda, pak jsem sama o ní začala psát a hle...už jsem si ji oblíbila, protože se stala "mou". Ono je tam toho strašně moc ke zneužití..u anime/mangy občas taky... jenže tam jsou děje přímé a není tam tolik postav :)

Stáhla jsem si ji, zítra si ji přečtu, pokud budu mít čas...

25 Neros Neros | E-mail | 14. listopadu 2008 v 20:32 | Reagovat

Neuvěřitelné *smile*. Musím upozornit že to není ani jedno ze svaté trojice slash/shounen ai/yaoi xDDD... Tou postavou myslíš Siriuse? Nebo Snapea? Možná taky ani jednoho,a le podle toho co jsem četl, kde Tichošlápek a náměsíčník skončí ve svých náručích vaším vlivem, to jsem se zatraceně nasmál... A zneužít se dá skutečně všechno. I televizní noviny, nebo dokonalý román...

26 Blanch Blanch | 14. listopadu 2008 v 22:17 | Reagovat

Siriuse? Kdepak, toho jsem milovala od první chvilky... pár let jsem hlásala heslo Sirius Black (nejen) na (bradavický) hrad! Hodně lidí to ode mě chytlo a byla jsem tím pověstná.. nakonec moje láska k němu nějak ustoupila... on je v knize vykreslený dost...

Snape..toho zbožňuje automaticky každý..je tak zkažený, že každý doufá, že to jen hraje a taky, že jo.. to je klasika.

Já slash Remus/Sirius četla před lety, teď už mě silně nebaví.. je to moc...fluff... sladké, rozkošné, roztomilé, něžné, samé lásenko, miluju tě a tak dáel..

Stejně jako v anime, ve slashi mám ráda násilí a dost netradiční věci... můj oblíbený pár je Harry/Draco.. a ta postava, o které jsem mluvila, je Draco Malfoy. Pak taky Lucius Malfoy.. jak jsem v anime na yakuzu, v HP jsem na bad boys... moje oblíbené postavy jsou Draco, Severus, Lucius, Voldemort :)

Sirius taky, ale už ne tak jako dřív.

Já mám ráda hodně složité příběhy, psychologické..ty, kde se hlavní postavy do sebe zamilují přes nenávist, kterou k sobě cítili...že se to všechno najednou obrátí..ale mezitím se uskuteční nějaké to mučení, nadávání, sarkasmus, ironie, jedovatosti a tak dále... a přesně tohle přeferuju i v yaoi :)

Remus se Siriem jsou nudní... oba moc "nebelvírští".. já mám ráda konfrontující se páry... aneb Zmijozel versus Nebelvír.. koleje, které se nenávidí..jsou sy automaticky soky.

Jak jsem psala pár příspěvků ohledně anime předtím -> od nenávisti k lásce... nenávidící uke/seme, kterému udělá srdce čáru přes rozpočet rozumu..

27 Blanch Blanch | 14. listopadu 2008 v 22:17 | Reagovat

Siriuse? Kdepak, toho jsem milovala od první chvilky... pár let jsem hlásala heslo Sirius Black (nejen) na (bradavický) hrad! Hodně lidí to ode mě chytlo a byla jsem tím pověstná.. nakonec moje láska k němu nějak ustoupila... on je v knize vykreslený dost...

Snape..toho zbožňuje automaticky každý..je tak zkažený, že každý doufá, že to jen hraje a taky, že jo.. to je klasika.

Já slash Remus/Sirius četla před lety, teď už mě silně nebaví.. je to moc...fluff... sladké, rozkošné, roztomilé, něžné, samé lásenko, miluju tě a tak dáel..

Stejně jako v anime, ve slashi mám ráda násilí a dost netradiční věci... můj oblíbený pár je Harry/Draco.. a ta postava, o které jsem mluvila, je Draco Malfoy. Pak taky Lucius Malfoy.. jak jsem v anime na yakuzu, v HP jsem na bad boys... moje oblíbené postavy jsou Draco, Severus, Lucius, Voldemort :)

Sirius taky, ale už ne tak jako dřív.

Já mám ráda hodně složité příběhy, psychologické..ty, kde se hlavní postavy do sebe zamilují přes nenávist, kterou k sobě cítili...že se to všechno najednou obrátí..ale mezitím se uskuteční nějaké to mučení, nadávání, sarkasmus, ironie, jedovatosti a tak dále... a přesně tohle přeferuju i v yaoi :)

Remus se Siriem jsou nudní... oba moc "nebelvírští".. já mám ráda konfrontující se páry... aneb Zmijozel versus Nebelvír.. koleje, které se nenávidí..jsou sy automaticky soky.

Jak jsem psala pár příspěvků ohledně anime předtím -> od nenávisti k lásce... nenávidící uke/seme, kterému udělá srdce čáru přes rozpočet rozumu..

28 Neros Neros | E-mail | 15. listopadu 2008 v 14:29 | Reagovat

Aháá, tak Draco... Ten mě nenapadl. Konfrontace nenávisti a lásky je zajímavé téma a v shounen-ai to musí vyniknou stokrát tolik. Začínám přemýšlet nad postami onoho slibovaného slashe... Asi si tam dám nějaký jiný pár. Víš, co je zajímavé? S ohledem na několik předchozích komentů, ženy se k yaoi hrdě hlásí. Blogů s touhle tématikou je vážně požehnaně, ale ti yuristi... kam se poděli?  Ne, že by nebyli, ale když se podíváš, tak yaoistky tvoří mezi sebou hodně komunikující skupinu. Kdežto ti yuristi, chlapi zbabělí, se snad raději drží voayerismu či co. Místo aby se projevili.

Ne, že by mě to vadilo, jen tak jsem si na to vzpomněl. Yaoi je stejně lepší xDD Resp. je to větší sranda, myslím, že má větší potenciál. Sakra, co jsem to vlastně napsal??

29 Blanch Blanch | 15. listopadu 2008 v 22:03 | Reagovat

sy? :DDDDD fakt jsem napsala sy? :DDDDDD No tak teď jsem pobavila sama sebe :)

No...yuristů ais moc nebude, kluci nemají tolik potřebu se takhle veřejně obnažovat, to je spíš ženská záležitost.. vlastně jsi teprve druhý kluk, o kterém vím, že přečetl yaoi a že vůbec čte mangu :)

No a co ty? sleduješ yuri?

Aaaa..už jsi hezky nakažený :)) ještě pár příspěvků a... kdo ví :D

30 Neros Neros | E-mail | 16. listopadu 2008 v 20:51 | Reagovat

Taky dělám neustále chyby a překlepy. Ale to je prostě chyba motoriky (popř. notoriky *muhehe*).

yuri jsem ještě neviděl... byť se přiznávám že četl :D a co ty?

Asi vážně brzo příjde chvíle kdy mne zlomíš a já to fakt napíšu. Možná už ve středu, pokud udělám autoškolu (napotřetí xDDDD)a budu mít dobrou náladu. Už jsem si to tak trochu načrtl xD Uvidíme no. Každopádně, neznáš něco krátkého? Nějaké krátké yaoi u kterého nebudu muset sedět hodiny?

31 Blanch Blanch | 17. listopadu 2008 v 1:02 | Reagovat

notoriky zcela určitě :D

Ale přiznej se, SY jsi ještě nikdy nenapsal :))

Já mám ted nějaké období, dneska jsem napsala i PŘI NÍŠ a včera jsem zase VYDĚLA.. :)

Yuri jsem neviděla, ani nečetla... shoujo jsem viděla kousek anime, ale nebralo mě to, byť jsem bisexuální :) Já vlastně neviděla ani nečetla hentai, takže nic z toho, já jsem hopla rovnou na shonen, a pak na yaoi :)

:) no vidíš :) A já bych to ve středu uvíala, budu mít za sebou dva příšerné dny.

Nemusím nic lámat, když už to máš načrtnutý :DDD

Nějaké oneshoty..ty jsou krátké... a máš na mysli mangu nebo anime?

32 Neros Neros | E-mail | 17. listopadu 2008 v 14:27 | Reagovat

Spíš tu mangu. Neva doufám, že ten slash nebude HP, ale Lost? Protože jsem se na Ztracené opět díval a tak mě napadlo: Jack a Sawyer, to by byl pár *muhehehehehe*...

V tu středu leda bych v úterý udělal ty blbé testy. Pak bych si k tomu sedl. Ale já se tak netěším!!

Je fakt že jsem ještě nic nevyděl, za to jsem charakterystykoval spolužáka xD

33 Blanch Blanch | 17. listopadu 2008 v 20:41 | Reagovat

I když jsem neviděla Ztracených jediný díl, stejně si to přečtu.. vím, který je Sawyer a asi i který je Jack... slash od kluka, to se jen tak nevidí... :)) takže i kdybys napsal o Homerovi a Burnsovi, přečetla bych si to.

:DD

Tak krátká manga..uvažuju...nějaké oneshoty od Minase Marasy nebo Ayano Yamane..

Ty oneshoty jsou většinou hlavně o sexu.. od toho jsou to oneshoty... to ty delší mají příběh, takže od krátké mangy toho moc nečekej...

Doporučila bych něco, co není úplně oneshot.. má to jedno volume - šest kapitol... není to na dlouhé čtení..

Jmenuje se to Love Neco a autorka je Kazuhiko Mishima.Je to trochu komediální.

Jinak..já znám většinou ty delší podle jmen, protože ty se mi líbí víc... oneshoty, kde je jen sex, toho si moc neužiju.. ale.. já nevím... třeba... na mangatraders.com - Lock out(dost perverzní), nebo hele..tady..to je přímo v češtině od Momoko: http://momoko-chan.sblog.cz/2008/04/24/239, http://momoko-chan.sblog.cz/2008/04/06/221

34 Neros Neros | E-mail | 18. listopadu 2008 v 15:42 | Reagovat

Krátké mangy chci jen z dvodů časové vytíženosti (i když v tomhle mi bude spousta známých odporovat *muhehe*) jednovolumové mangy jsou ideální. A přeložené do češtiny- paráda!!! Vzhledem k tomu, že se dnešním dnem stávám dárcem orgánů začal jsem ten slash psát. Hotovej bude nejpozdějc zítra.

35 Blanch Blanch | 18. listopadu 2008 v 19:14 | Reagovat

našla jsem víc překladů do češtiny, můžu ti pak hodit linky, kdybys měl i nadále zájem :)

36 Neros Neros | 19. listopadu 2008 v 7:59 | Reagovat

To víš, že mám xDD *muhehe*

37 Kaname Kaname | Web | 19. listopadu 2008 v 14:14 | Reagovat

Já mám yaoi ráda, samozřejmě, že si vybírám a nemusím moc sadistické věci, ale v jistých ohledech je pro ženské vztah chlap x chlap strašně přitažlivý a sexy :D Nebudu tady ty své choutky rozvádět, radši... XD

BTW. Výborně napsaný článek, tak dobře jsem se u blogu ještě nezasmála... :D

38 Neros Neros | E-mail | 19. listopadu 2008 v 16:53 | Reagovat

Sakra, to je milé, že mi to jde. Však se ze mě (svedu to na Blanch :DD) stal yaoista. Resp. se yaoi nebráním a začalo mě to bavit. Podle mě je načase zbavit se xenofobních předsudků, protože ze sociologického hlediska tvoří homosexuálové nepřehlédnutelnou menšinu. Je sice pravdou, že v yaoi nehledám moc žádný city, čtu to pro zábavu, ze stejného důvodu jsem napsal ten slash. Ačkoli jsem romantik, jenže cynický...

Nejvíc mě ale stejně potěšilo že ses bavila, protože snad kvůli tomu bloguju. Když nepočítám snahu o seznámení širší veřejnosti s mým skromným dílem. Bavit se, pokud to není nevhodné, to je pěkné životní krédo. I když se jím neřídím, je pěkné xD

39 sisi/ctenar sisi/ctenar | Web | 14. července 2009 v 14:16 | Reagovat

Víš máš pravdu, z části to tak je ale každý to nebere jako ty, možná na začátku ale dá se to vzít iz jiného pohledu, já to píšu z různých důvodů, a není to jen to že je to sranda¨že seme to furt štourá do ukeho!
A zajímalo mě co si za mangu četl, proototože pokud si četl Hoshï no Jakata, tak tě chápu to byl silnej odvar i pro mě. Ale věř že nejsou jenom zlý seme a uke ubulený a zpola nevinný jako Ayase! Je spousty spisovatelek, jo přesně nediv se oni jimy vážně jsou co píšou o životě muž¨ů jak to ve skutečnosti je a tam se nedočteš o ukem nebo semem! Jë to o citech! A navíc v yaoi o víc než sex nejde, to si myslí spousta lidí, ale spousty těch zvrácených yaoistek to po čase zasáhne a chytí seněčeho, věř mi číst opořád o tom samým je tragický! A pak hledáš a najdeš i něco víc než jen sex, ale skutečné zápletky a vztah. zní to potrhle ale pokud si četl něco jako Hoshi, tak si přečti Gravitation, ho chu to je odvar u kterýho budeš smíchy padat, je to shonen, ale mě šlo hlavně oto že sem se utoho nasmála, pokud ale někdy bys narazil na Boku no picö a jeho další díly, proboha nekoukej nato!Abys nedostal šok jako já včera. :Dpřemlouvat tě nebudu ale pokud bys rád věděl víc než jen o 'teploušcích yaoiistickýho rázu napiš a já ti ukážu a povim o jiný stránce tohohle směru. ke kterýmu sem dospěla.'Když ne zůstan hetero, co natom taky sem hetero ale s větším nadhledem, jo a existuje i Yuri! :D nato letí kluci a hentai to žerou i dospělí chlapy!

40 Blanch Blanch | 18. listopadu 2009 v 1:45 | Reagovat

Tak já bych se prý nikdy nepodívala na Death note :DDDDDDD

41 Zina Zina | Web | 30. května 2010 v 10:10 | Reagovat

Chápu tvůj postoj, bůh ví, kterou mangu jsi viděl, některý jsou fakt trochu odrazující... Já patřím právě k těm zvrhlým yaoistkám, o kterých jsi psal ^_^ a vůbec mi to nevadí.. Myslím si, že ten komu se to líbí to prostě čte a komu ne, ten to nečte.. :) ale překvapilo mě, že si kluk přečetl yaoi :)

42 Sikar Sikar | Web | 18. června 2010 v 13:12 | Reagovat

A víš co je vrchol? Chodit s yaoistkou. To je teprve sranda!

43 neros-san neros-san | 20. června 2010 v 22:11 | Reagovat

No to mi teda povídej!

Kdyby alespoň chtěla do trojky se mnou a s kámošem, ale né...

ona chtěla, abych se s kámošem vyspal jen já!

44 katsumi-kagakusha katsumi-kagakusha | Web | 5. září 2010 v 17:47 | Reagovat

Znám pouze jedinou otaku ženského pohlaví, která nemá ráda yaoi - tímto hrdým titulem se pyšním já. Viz. rozhovor s jednou otaku:
Ona: "Ty čteš yaoi?"
Já: "Ne."
Ona: "Proč? Vždyť je to kawaii!"
Já: "Nemám zájem."
Ona: "Tak nějaké yuri nebo hentai? Mohla bych ti doporučit třeba..."
Já: "Oceňuju tvé úsilí najít mi kreslené porno podle mého gusta, ale děkuji, nechci."

Ať si říká kdo chce co chce, yaoi je pornografie, ty city jsou spíš vedlejší. A i kdyby to BYLO jenom o citech, stejně bych to nečetla (když nečtu ani normální romantické shoujo). Když čtu o citech, měla by tam být i nějaká psychologická hloubka a něco takového se dost špatně hledá, tím tuplem mezi yaoi.

45 what-up(dubious cat) what-up(dubious cat) | Web | 2. listopadu 2010 v 16:53 | Reagovat

tak to zní jako dobrý hardcore:) Nicméně, tohle bych zrovna číst/vidět nemusela:) Na pobavení je lepší kirepappa:) To je roztomilé gay-anime!:)

46 S.. S.. | 29. listopadu 2010 v 12:42 | Reagovat

Ha.. nesouhlasím.
Yaoi by se dalo považovat za pornografii - stejně jako hentai a nebo nevím co.

Předem nejde u všech yaoi jen o to, že uke podrží, nastaví zadek a nevím co ještě. Najdeš i takové mangy, kde se budeš muset zamyslet.

47 Nikol Grooving Nikol Grooving | Web | 5. února 2011 v 19:01 | Reagovat

chudáček Uke.. :D

48 Misa~Ai Ookami (Kris) Misa~Ai Ookami (Kris) | Web | 25. července 2011 v 15:23 | Reagovat

To máš, tak. Klukům se líbí, když jsou spolu dvě holky a holkám, zase když jsou spolu dva kluci :D.
A ne opravdu uke není ten co vždycky dá. Jsou tu mangy i na zamyšlení, komedie a já nevím co ještě :-D

49 Nosferatu Psiren, blahé paměti Nosferatu Psiren, blahé paměti | E-mail | Web | 25. července 2011 v 23:11 | Reagovat

Asi jsi četl to, co patří do hodně těžký kategorie xD

50 MUHAHA MUHAHA | 27. července 2011 v 13:35 | Reagovat

Boze to je blb ;-)  :-D  .
Pretpovedam mu dlhi a nudni zivot plni nudi a nezazivneho sexu :-P .

Ja som chlap nesom tepli a chapem to .
A po 20 rokoch manzelstva mozno pochopis aj ti  . :D

51 Maki Maki | 29. srpna 2011 v 16:09 | Reagovat

WoW, dobře napsanej článek :D Kawaii, yaoi je super!!! Náhodou, když umíte číst mezi řádky, city jsou úplně všude, ale to umí málo kdo mno.

52 Blanch Blanch | E-mail | Web | 14. ledna 2013 v 18:33 | Reagovat

:D :D :D Tak naše debata mě po letech zase rozsekala :D

53 neros-san neros-san | 14. ledna 2013 v 22:46 | Reagovat

A takhle nějak jsme se skamarádili :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Zaujala mě myšlenka na slash Homer/ Mr. Burns...

Zkouškový je skvělá věc... +potutelný usměvajík+

54 Blanch Blanch | E-mail | Web | 25. ledna 2013 v 4:13 | Reagovat

[53]: Jojo, přesně takto :D
Našla jsem ještě nějaké návazné komentáře na tohle u mě na blogu... Kdes zadával k obrázkům hlášky, u jednoho, kde byl L... U toho jsem se taky strašně smála :D

Musíme se zase někdy sejít :)

Ať ti zkoušky dobře dopadnou.

55 Blanch Blanch | Web | 9. března 2017 v 15:17 | Reagovat

[54]: Kam jsem se to zase po třech letech koukla?! :D :D :D

Ne(a)re, jsi pořád ve Štatlu? :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama